25 kwietnia 2017

Suchary religijne - ciąg dalszy.

Tworząc quizy na platformie kahoot! zrobiłem kilka z dowcipami religijnym. Przetrząsnąłem internet szukając żartów związanych z religią. Kilka sucharów znalazłem, kilka zmodyfikowałem, a kilka wymyśliłem. Oto garść kawałów:


Co mówi ksiądz na ślubie informatyków?


...
Pobieranie ukończone ...


Dlaczego tasiemiec Grzegorza pójdzie do piekła?

...
Bo żyje w grzechu ...


Ile waży satanista?

...
1 pentaGRAM ...




Co robi arka w garderobie?

...
Przymierza ...


Bóg mówi do św. Piotra, który stoi przy bramie do nieba:

- Jak by przyszli ateiści, to powiedz, że Mnie nie ma ...


Co widzi optymista na cmentarzU?

...
Same plusy ...


W co najchętniej bawią się dzieci grabarza?

...
W chowanego ...


Dlaczego Mojżesz dostał mandat?

...
Bo jechał bez tablic ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz co sądzisz ...