GRY

Gra BIBLIJNE KALAMBURY + Quiz


Biblijne kalambury to 100 frazeologizmów biblijnych umieszczonych na 50 kartach. Pod każdym z biblizmów umieszczony jest fragment biblijny, który pokazuje jego źródło. 
Karty podzielone zostały na trzy stopnie trudności, na które wskazuje kolorystyka tła. Łatwych i trudnych haseł jest po 25, pozostałe 50 zostały uznane za średnio trudne.



Karty z zaokrąglonymi narożnikami mają wymiary 65 mm x 100 mm. Są wydrukowane drukiem offsetowym na sztywnym papierze o gramaturze 350 mg/m2. Dodatkowo są zabezpieczone lakierem dyspersyjnym.

W komplecie jest jeszcze druga gra: Quiz biblijny. Quiz zawiera wszystkie frazeologizmy z kart z trzema propozycjami odpowiedzi. Prawidłowe znaczenie biblizmu jest zaznaczone i pomaga, w razie wątpliwości, wskazać właściwą odpowiedź.

Gra mieści się w kolorowym pudełku gdzie oprócz kart i quizu, znajdują się zasady gry oraz pięć różnych pomysłów na wykorzystanie kart.

ZASADY GRY:
Uczestnicy gry zostają podzieleni na zespoły. Jedna osoba z grupy przedstawia pozostałym hasło z karty za pomocą gestów lub rysunków. Można określić czas na prezentację np. 3 minuty.
Za odgadnięcie hasła grupa otrzymuje punkty: 1 za każde hasło
lub od 1 do 3 w zależności od poziomu trudności.
Dodatkowo można przyznać punkt za wskazanie prawidłowego znaczenia frazeologizmu spośród podanych w załączonym do kart Quizie lub za ułożenie zdania, w którym zostanie prawidłowo użyty odgadnięty biblizm.








Gra MIĘDZY SŁOWAMI - część 1 i 2

Zasady gry oparte są na znanej towarzyskiej grze Taboo. W tym wydaniu oczywiście hasła związane z religią.




Zasady gry: Uczestnicy gry dzielą się na grupy. Jedna osoba, za pomocą słów, przedstawia pozostałym z zespołu hasło zapisane u góry karty. Nie może używać słów znajdujących się poniżej. Na odgadywanie jest określony czas np. 1 minuta. Za każde odgadnięte hasło grupa otrzymuje 1 punkt. Za użycie niedozwolonego słowa -1 punkt. Używanie właściwych słów kontroluje osoba z drużyny przeciwnej. Gdy gracz nie rozumie hasła lub nie wie jak je przedstawić może pominąć kartę.


Twórcy oryginału gry zalecają wiek grających 13+. Można próbować grać z 11-12 latkami (skonsultowane ze specjalistą od psychologii rozwojowej). Karty sprawdzają się wśród młodzieży. W grę grają również dorośli. 


120 haseł
60 dwustronnych kart
Wymiary kart 4,8 x 7 cm.
Wydruk kolorowy laserowy
Papier matowy 300 g/m2 (lub 250 g/m2)
Karty w papierowej okładce, na której znajdują się zasady gry.

CZĘŚĆ DRUGA
Powstała druga edycja z kolejnymi 120 hasłami na 60 kartach.


kolejne 120 haseł
60 dwustronnych kart
Wymiary kart 4,8 x 7 cm.
Wydruk kolorowy laserowy
Papier matowy 300 g/m2
Karty w papierowej okładce, na której znajdują się zasady gry.

Użytkownicy kart zwracali uwagę, że do kart przydałoby się opakowanie.
Jest już w ofercie pudełko, które jest bardzo sztywne i oklejone woskowanym papierem, przyjemnym w dotyku. W pudełku mieszczą się 2 części, kart tak jak to widać na zdjęciu - drugi komplet wystaje nad podstawę - ale pudełko zamyka się.
Są dwie opcje kolorystyczne czarna podstawa z pomarańczową przykrywką i odwrotnie.




Zainteresowanych zakupem proszę o kontakt: poprzez e-mail: studnia.katechety@wp.pl, lub formularz kontaktowy na blogu. Jestem także na Facebooku: strona Studnia Katechety, Messenger: Tom Pe (ta forma jest najwygodniejsza).



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz co sądzisz ...